De Sprong naar Ierland

Emigreren is een spannende actie. Het is geen eenvoudige beslissing om baan, huis en familie op te geven om in een "ver" buitenland een nieuw bestaan op te bouwen. In deze weblog beschrijf ik mijn belevenissen die vooraf gaan aan de definitieve Sprong naar Ierland.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Milltown Malbay, Clare, Ireland

07 december 2006

Jaarverslag (voorbereiding)

Het is een goed gebruik in het begin van het jaar met een jaarverslag over het afgelopen jaar te komen. Nu is er heel erg veel gebeurd met mij en rond mij en dus kan een jaarverslag makkelijk een onleesbaar lang verhaal worden.

Dus: mail mij even welk onderwerp je behandeld wil zien. Dat maakt het voor mij simpeler om het jaarverslag te schrijven. Vooral omdat de nodige mensen ook een Engelse versie willen zien...

De wensen kunnen gestuurd worden aan het mailadres: nieuwsgroep@landzaat.info. Vermeld wel even heel duidelijk in het onderwerp "Weblog" omdat het een mailadres is wat vergeven is van de spam (De spamfilter loopt geregeld te vragen om hij nu ook eens op vakantie mag! Nee dus, in de CAO voor Robots en Regels zijn geen vakantiedagen opgenomen.)