De Sprong naar Ierland

Emigreren is een spannende actie. Het is geen eenvoudige beslissing om baan, huis en familie op te geven om in een "ver" buitenland een nieuw bestaan op te bouwen. In deze weblog beschrijf ik mijn belevenissen die vooraf gaan aan de definitieve Sprong naar Ierland.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Milltown Malbay, Clare, Ireland

24 november 2008

Sorry...

Mijn belangstelling om de weblog nog bij te houden is verdwenen. De weblog was opgezet om verslag te doen over de voorbereidingen van mijn emigratie. Nu, een kleine drie jaar later, kan ik stellen dat mijn emigratie succesvol is verlopen. ook kan ik veilig stellen dat het de beste beslissing in mijn leven was die ik ooit heb genomen. Zowel moreel, mentaal, lichamelijk en financieel ben ik er op vooruit gegaan.

Maar de eigenlijke emigratie ligt al geruime tijd achter mij. Een dagboekschrijver ben ik niet.

En dus sluit ik bij deze de weblog.